ERZİNCAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

10 Şubat 2016 Tarihinde Ataması Yapılan Öğretmenlerin Yapacakları İş ve İşlemler

10 Şubat 2016 Tarihinde Ataması Yapılan Öğretmenlerin Yapacakları İş ve İşlemler

10 Şubat 2016 Tarihinde Ataması Yapılan Öğretmenlerin

Yapacakları İş ve İşlemler

 

        İlk atama kapsamında atanan adaylar,  15-18 Şubat 2016 tarihleri arasında ikinci aşamada yetiştirilmek üzere, uyum eğitimini geçirecekleri il tercihinde bulunacaklardır. 19 Şubat 2016 tarihinde uyum eğitimini geçirecekleri il emrine atamaları gerçekleştirilecektir. İl emrine atamaları yapılan öğretmenlerin görev yerleri il millî eğitim müdürlüklerince 25 Şubat 2016 tarihine kadar belirlenecek ve bu belirlemelerden sonra en kısa sürede aday öğretmenler görevlerine başlayabilecektir. 25 Şubat 2016 tarihinden önce göreve başlama ve evrak teslimi yapmayacaklardır.

·         Açıktan Yeniden Atama, Kurumlararası Yeniden Atama  Yoluyla atanan adaylar, direkt olarak 10 Şubat 2016 tarihinde atandıkları il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne kılavuzda istenen belgelerin yanında, başvuru esnasında kendilerine verilen başvuru formuyla birlikte göreve başlama işlemlerini yaptırarak, atandıkları okulda göreve başlayacaklardır.

·         Özel öğretim kurumlarında (özel okul ve kurumlar) öğretmenlik mesleğinde adaylığı kaldırılmış olanlardan (temel eğitim, hazırlayıcı eğitim kurs ve sınavlarına katılarak başarılı olmuş ve bunu belgelendirenler) ilk atama kapsamında atanan adaylar da, atandıkları il milli eğitim müdürlüğüne, aşağıda istenen belgeler ile 22 Şubat 2016 tarihinden sonra göreve başlama işlemlerini yaptıracaklardır.

 

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

 

İLK ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

 

·     Lisans diploması veya mezuniyet belgelerinin asılları(eğitim fakültesi dışındaki adaylar için varsa formasyon belgesi aslı )

·     2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·     Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·     Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu(aslı)

·     Kimlik fotokopisi

·     Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne verilecektir)

·     Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi

 

KURUMLAR ARASI YENİDEN ATAMA

 Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

 

·        Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı (varsa formasyon belgesi)

·        2-8 Şubat 2016 arasında  Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·        Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

·        Kimlik fotokopisi

·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)

·        Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi

·        Muvaffakiyet belgesi(Ek-5B) Aslı

·        Hizmet belgesi (Aslı ve Güncel olacak)

·        Çalıştığı Kurumundan ayrılırken verilen Personel nakil bildirimi

 

AÇIKTAN ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

·       Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı(varsa formasyon belgesi)

·        2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·         Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

·        Kimlik fotokopisi

·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)

·        Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi

·        Hizmet belgesi (aslı ve güncel olacak)

·        En son mebde çalıştığı son atama kararnamesi

 

MİLLİ SPORCU İLK ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

 

·       Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı(varsa formasyon belgesi)

·       2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·        Olimpiyat Oyunlarına katıldığına dair Milli Sporcu Belgesi

·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·        Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

·        Kimlik fotokopisi

·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)

·        Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi

 

Aday öğretmenlerimizle ilgili iş ve işlemler Bakanlığımızın belirlediği takvim çerçevesinde yürütülecektir:

 

       Aday öğretmenlerimiz 25 Şubat 2016 tarihinden sonra göreve başlama ile ilgili evraklarını teslim edeceklerdir.

 

 

Fatih Mahallesi 719. Sokak No.28 - (446) 214 16 05 214 20 73

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.