ERZİNCAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2019 Yılı Ağustos Ayında İlimize atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden istenecek Belgeler.

2019 Yılı Ağustos Ayında İlimize atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden istenecek Belgeler.

2019 Yılı Ağustos Ayında İlimize atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden istenecek Belgeler.

 

 

1-  Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (1 Adet) (Aşağıdaki linkten temin edilip Bilgisayar ortamında doldurulması)

2-  Kimlik Fotokopisi (2 Adet) 

3-  Adli Sicil Kaydı (1 Adet)

4- Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durum olmadığına dair  tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu.

5-  Onaylı Elektronik Başvuru Formu

6-  Mal Bildirim Formu (Aşağıdaki linkten temin edebilirsiniz)

7-  Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet  vesikalık Fotoğraf.

8-  Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi

9-  Diploma Fotokopisi veya Geçici Mezuniyet Belgesi ile varsa Formasyon Belgesinin onaylı örneği.

 

-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu İçin tıklayınız.

-Mal Bildirimi Formu İçin tıklayınız.

 

Not: Sözleşmeli Öğretmenler istenilen evrakları 15/08/2019 - 29/08/2019 tarihleri arasında Kargo yoluyla veya şahsen Erzincan İl Milli Eğitim Müdürlüğüne (Atama Şubesi) teslim etmeleri gerekmektedir.  Belgelerini teslim eden Öğretmenlerimiz hakkında yapılacak arşiv araştırması ve güvenlik soruşturması sonuçlandıktan sonra göreve başlatılacaklardır.

                                                                                                                                                                   

Erzincan  İl Milli Eğitim Müdürlüğü

Kamu Lojmanları Mengüceli Mah.

1311 Sok. No: 10 ERZİNCAN

İletişim : 0446 214 20 73  -  0446 214 16 05  (Dahili  No : 1218)

Fatih Mahallesi 719. Sokak No.28 - (446) 214 16 05 214 20 73

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.