2021 Yılı Mart Ayında İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden İstenecek Belgeler
2021 Yılı Mart Ayında İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden İstenecek Belgeler
1- Diploma Fotokopisi veya Geçici Mezuniyet Belgesi ile varsa Formasyon Belgesinin onaylı örneği.
2- Kimlik Fotokopisi (2 Adet)
3- Adli Sicil Kaydı (1 Adet) (E-devletten de alınabilir)
4- Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durum olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu.
5- Onaylı Elektronik Başvuru Formu
6- Mal Bildirim Formu (Aşağıdaki linkten temin edebilirsiniz)
7- Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet vesikalık Fotoğraf.
8- Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi
Mal Bildirimi Formu İçin Tıklayınız
Not : İlimize atanan sözleşmeli öğretmenler yukarıda istenen belgeleri atandıkları ilçe Milli Eğitim Müdürlüklerine teslim edeceklerdir.
Erzincan İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Kamu Lojmanları Mengüceli Mah.
1311 Sok. No: 10 ERZİNCAN
İletişim : 0446 214 20 73 - 0446 214 16 05 (Dahili No : 1218)