Günün ikinci ziyaretini Necatibey Ortaokuluna yaparak okul yöneticileri ve öğretmenlerimizle görüşen Sayın Gün sınıflarda öğrenciler ile bir araya geldi. Öğrencilerimize günümüz dünyasında oluşan şartlar gereği tecrübelerini ve tavsiyelerini aktardı.
Ziyaretlerin bir sonraki durağı Kemah İmam-Hatip Ortaokulu oldu. Yönetici ve öğretmenlerimizle görüştükten sonra sınıf ziyaretlerinden bulunan Sayın Aziz Gün, LGS hazırlıklarının gündeme geldiği ziyarette öğrencilerimize hedeflerini şimdiden belirlemeleri gerektiğini, kitap okumayı alışkanlık haline getirmelerini tavsiye etti. Taşımalı Eğitim kapsamında okula gelen öğrencilerimizin yemekhanelerini ziyaret ederek öğrencilerle sohbet etti.
Son okul olarak Kemah Sultan Melik Çok Programlı Anadolu Lisesini ziyaret ederek okullarımızdaki projeler ve çalışmalar hakkında bilgi alan Gün, 2021-2022 yılı istatistik verilerini ve il genelinde yapılan ortak sınavların analizlerini öğretmenlerimizle paylaştı. İlçedeki öğrenci sayısına değinen Sayın Aziz Gün, öğretmen ve yöneticilerimizin mevcut durumu fırsata çevirmeleri gerektiğini mevcut fiziki imkânların ve fırsatların özel okullarda bile nadiren olduğunu dile getirdi. Pansiyonda kalan öğrencilerimizle öğle yemeği yedikten sonra Öğrenci Öğretmen Destek Sistemi (ÖDS), değerler eğitimi, EBA Akademi, TUBİTAK Projeleri, sosyal kültürel faaliyetler ile DYK kurslarına katılım oranlarının yükseltilmesi konusunda tecrübelerini ve tavsiyelerini aktardı. Öğretmenlerimizin bu hususlarda öğrencilerimize yol gösterici olmaları gerektiğini dile getirdi.
İl Millî Eğitim Müdürümüz Aziz Gün, yoğun geçen okul ve kurum ziyaretlerinin ardından İlçe Milli Eğitim Müdürü Kemal Söğüt ile birlikte Kemah Kaymakamı Sayın Muhammet Şükrü Pekpak'ı ziyaret etmiştir. Eğitim öğretim faaliyetleri kapsamında günün son ziyaretini İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne yapan Gün, salgın sonrası normalleşen şartlarda eğitim ve öğretimin ileriye götürülmesi hakkında fikir alış-verişinde bulunarak gayretlerinden dolayı eğitim çalışanlarına teşekkür ederek ziyaretini sonlandırdı.