
İlimize sözleşmeli personel olarak yerleştirilen adayların aşağıda istenilen belgelerle en geç 03/05/2023 tarihine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğüne elden veya posta yoluyla başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
Adaylardan İstenilecek Belgeler;
7201 sayılı Tebligat Kanunu çerçevesinde tebligat yapılmak suretiyle adaylardan istenecek belgeler;
1- 2022 KPSS sonuç belgesi.
2- 2023/4 Millî Eğitim Bakanlığının Sözleşmeli Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuç belgesi.
3- Diploma aslı veya onaylı örneği, (adaylar başvuru tarihinin son günü olan 30.03.2023 tarihi itibarıyla başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir).
4- Güncel tarihli adli sicil kaydını gösterir belge.
5- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının bulunmadığına dair sağlık raporu.
6- Son altı ay içerisinde çekilmiş 3 adet biyometrik fotoğraf.
7- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi.
8- Nüfus cüzdanı fotokopisi.
9- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emekli olmadığına ve 4/A kapsamında çalışmadığına dair belge.(E- Devletten alınabilir.)
Ek Belgeler
9- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için tıklayınız.
10- Mal bildirimi. için tıklayınız.
11-Tercih Dilekçesi için tıklayınız.
12-Kurum Listesi için tıklayınız.
Adaylar istenilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz sitesinde yayımlanan Okul/Kurum listesinden atanmak istedikleri kurum tercih formunu doldurup ibraz edeceklerdir.
Müdürlüğümüze evrak teslim edenler atama24@meb.gov.tr adresine tercih dilekçelerini e-mail yoluyla gönderebilirler.